Wij zijn de partij van de doeners, de partij van de solidariteit. Ontdek hier hoe ook jij de solidariteit kan doen groeien!

Koekjes voor de zorg

Komende zaterdag 18 december, trekken we naar 4 Heistse woonzorgcentra met heerlijke koekjes voor het zorgpersoneel. Om hen een hart onder de riem te steken én omdat ze respect verdienen. Een bedanking is niet genoeg en onze zorg verdient meer dan alleen applaus. Daarom blijven wij strijden voor meer personeel, minder werkdruk, betere lonen, respect en bescherming.

Wil jij de actie steunen, wil je koekjes bakken, of wil je op een andere manier meehelpen? Laat het weten aan Senne Heremans (0471 36 46 09)!

Soep op kerstavond

Iedereen heeft recht op een warme kerstavond. Daarom organiseren we net als vorig jaar opnieuw een soepbedeling. Op 24 december verkopen we soep voor 0,50 euro voor mensen met een Heistse vrije tijdskaart. De opbrengst gaat naar de armoedeorganisatie VZW Den Draai. Wij toveren alvast onze keukens om tot soepkeuken en maken tomatensoep met sliertjes.

Wil jij de actie steunen, wil je soep maken, of wil je op een andere manier meehelpen? Laat het weten aan Senne Heremans (0471 36 46 09)!

Samen sterk, samen solidair

Solidariteit zit in ons DNA! We plannen nog andere acties om van de koude winter een echte Winter van Solidariteit te maken. Samen staan we sterker, samen verzetten we de berg.

• Vele kleintjes maken een grote. Wil je deze acties financieel steunen? Heel erg bedankt!
    Doe een gift
  • Sluit je aan bij de rebellen met een groot hart. Maak zoals 24.000 andere Belgen deel uit van een sociale, rechtvaardige en actieve partij. Met jouw hulp maken we onze ambities waar: een maatschappij op mensenmaat.
    Neem een lidkaart