PVDA-Cafe en Barbecue

Kom je iets drinken, kom je iets eten ten voordele van de PVDA-kiescampagne?

Alle vrienden,familie, collega's  en sympathisanten zijn hartelijk welkom. Laat ons weten of je komt.

Om 19u  doet Jeroen Spruyt, lijsttrekker,  uit de doeken wat onze plannen voor de kiescampagne zijn. PVDA Heist heeft in de zomermaanden niet stilgezeten en een heus programma uitgewerkt.  We stellen het programma voor en je kan de kandidaten voor een Heist op mensenmaat leren kennen.
Kan je niet komen maar wil je ons toch financieel steunen? Dat kan via deze link. Alvast heel erg bedankt.
WANNEER
1 september 2018 om 17u00 - 22u00
WAAR
Kleine Parochiezaal Heist Statie
Heilig Hartstraat 1
Heist-Op-Den-Berg 2220
Google map en route
17 deelnemers
Carine Van Overstraeten Leon en Gaby Van DIjck mario bosmans lisa slembrouck Mieke Van Overveldt

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

• Carine Van Overstraeten
    neemt met 4 personen deel 2018-08-29 09:32:07 +0200