Manifiesta

Welkom op de negende editie van ManiFiesta, het feest van de Solidariteit georganiseerd door Geneeskunde voor het Volk en Solidair. Twee dagen lang ontdek je de wereld zoals hij zou moeten zijn. Een wereld waar we samen onze schouders zetten onder de alternatieven van de toekomst. Wij spreken de taal van de solidariteit en diversiteit, de taal van de 99%. Aan belang en kracht heeft het festival nog niets ingeboet. Er is nog heel veel potentieel, zegt directeur Mario Franssen.

Met: Asian Dub Foundation (lees het interview) ★ Chilla ★ La Pegatina ★ Red Zebra ★ Barbara Dex ★ MC Lily ★ Raymond van het Groenewoud ★ Jan De Smet, Nele Paelinck & 2 centimeters ★ Jaune Toujours ★ Pablo Allende ★ Usul ★ Omar Barghouti ★ Kristien Hemmerechts ★ Peter Mertens ★ Jeanne Devos ★ Raoul Hedebouw ★ Jean-Pascal van Ypersele ★ Ico Maly ★ Sofie Merckx

More coming soon!

PRAKTISCH

Prijs:

• Dagticket (zaterdag of zondag): €13 voor 1 juli, €15 vanaf 1 juli
  • Weekend/steunticket (zaterdag en/of zondag): €25

Tickets bestellen? Klik hier.

Geniet alvast van de 2017 aftermovie en overtuig er ook je vrienden mee om naar ManiFiesta 2018 te komen.

HELPENDE HANDEN

Het feest van de Solidariteit zou niet mogelijk zijn zonder de inzet van de vele honderden vrijwilligers die enkele uurtjes tot meerdere dagen in de weer zijn om tenten op te bouwen, het terrein te effenen, bonnetjes te tellen, eten te serveren, artiesten te vervoeren, en nog zoveel meer. Steek jij graag de handen uit de mouwen voor een betere wereld, laat dan iets weten aan heistopdenberg@pvda.be.

WANNEER
8 september 2018 - 10 september 2018
WAAR
Staf Versluys centrum

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

• publiceerde deze pagina onder Agenda 2018-06-05 17:00:02 +0200