Jouw gedacht in de spotlights

Hoe Heist-op-den-Berg er binnen zes jaar uit ziet hangt van ons allemaal af.

Wij vroegen het aan 500 inwoners van Heist-Op-Den-Berg. De resultaten zijn er nu en wij stellen ze graag aan jullie voor.

Benieuwd naar onze voorstellen om een gemeente te bouwen waar er goed gezorgd wordt voor de ouderen, kleinere klassen en naschoolse opvang voor kinderen, uitgebreid openbaar vervoer, gratis containerparken, meer en veilige fietspaden? Dan nodigen we je van harte uit in Cultuurcentrum Zwaneberg. Om het samen te hebben over de gemeente van morgen.

Acteur Dirk Tuypens  interviewt Jeroen Spruyt en Bert De Ryck

Laat ons op voorhand weten waar jij het graag over wil hebben via heistopdenberg@pvda.be

WANNEER
24 mei 2018 om 20u00 - 23u00
WAAR
CC Zwaneberg zaal 4
Cultuurplein 1
Heist-Op-Den-Berg 2220
Google map en route
8 deelnemers
Hilde Van Eyken Mieke Van Overveldt

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

• Hilde Van Eyken
    neemt met 1 personen deel 2018-05-15 18:37:05 +0200