Bert De Ryck

Werknemer openbare drinkwatermaatschappij

Bert De Ryck, 50 jaar en sinds meer dan 25 jaar “het gezicht” van de PVDA in Heist-op- den-Berg, is altijd bereid de jongeren een duwtje in de rug te geven. Zeuren over de jeugd van tegenwoordig zit er bij hem niet in. Met zagen en klagen verander je trouwens de wereld niet, je moet er iets voor doen.

Bert fietst in de week dagelijks naar zijn werk bij een openbare drinkwatermaatschappij. Daar is hij ook actief binnen de vakbond van het overheidspersoneel. Goede werkvoorwaarden en werkomstandigheden zijn immers van levensbelang voor het welzijn van werkende mensen.

In zijn vrije tijd luistert Bert graag naar muziek en speelt hij zelf slagwerk. Maar hij luistert ook graag naar de mensen. Daar wordt hij slim van. Al helpt goede boeken lezen ook. Over de geschiedenis en de samenleving vandaag, bijvoorbeeld.

Bert weet dat je alleen niets voorstelt. Hij verenigt zich dan ook graag met andere mensen in de PVDA: samen staan we sterk! #JoinTheWave

Schrijf als eerste een commentaar