Nieuwjaarsreceptie PVDA Heist-op-den-Berg - 2019

Namens de voltallige ploeg van PVDA Heist-op-den-Berg wensen we jou een gezond, creatief en solidair 2019.
We nodigen je graag uit om samen met ons het nieuwe jaar feestelijk in te zetten op onze Heistse Nieuwjaarsreceptie, met een gezellige babbel en knabbel en een vooruitblik op het nieuwe jaar.

★ Geniet van een hapje, een drankje en een gezellige babbel.

Luister naar de nieuwjaarsboodschap van voorzitter PVDA Heist-op-den-Berg, Bert De Ryck

MEER INFO: heistopdenberg@pvda.be of via 0474034 165

Je bent ook van harte uitgenodigd op onze nationale Nieuwjaarsreceptie in Antwerpen op vrijdag 18 januari vanaf 18u in het Zuiderpershuis, Waalsekaai 14, 2000 Antwerpen.

WANNEER
1 februari 2019 om 19u30 - 22u30
WAAR
Cultuurcentrum Zwaneberg
Cultuurplein
zaal 4
Heist-Op-Den-Berg 2220
Google map en route

Kom je?

Door dit formulier te verzenden verklaar je je akkoord dat de PVDA de door jou verstrekte gegevens bijhoudt om je naargelang je interesses op de hoogte te houden van standpunten en activiteiten van de PVDA. Je kunt die gegevens opvragen, laten verbeteren en laten verwijderen. Dat kan per e-mail naar pvda@pvda.be, of per brief naar PVDA, M. Lemonnierlaan 171, 1000 Brussel. Als je vindt dat we je persoonsgegevens op een onrechtmatige manier verwerkt hebben, kun je een klacht indienen bij de Privacycommissie. Meer over het privacybeleid van de PVDA: www.pvda.be/privacy.

1 reactie

• Mieke Van Overveldt